sobota, 26 listopada 2016

Witam i o zdrowie pytam....

Dzień dobry, ludziki
Na początku chciałabym się Wam przedstawić. Nazywam się Dominika i może kilka osób zna mnie z twittera czy chociażby z poprzednich "historii". Jestem tylko kolejnym członkiem społeczeństwa, ale stronie od niego. Czytam, piszę, oglądam i uczę się. Jako hobby mogę zaliczyć oglądanie wszelakich sportów, czytanie oraz ujarzmianie moich dwóch dzikich bestii (owczarka i huska). Co jeszcze? Codziennie toczę walkę na śmierć i życie, w morderczym wyścigu do łazienki, z młodszą siostrzyczką. Potem przeżywam dzień w zakładzie karno-edukacyjnym dla młodzieży i wracam do mojej bezpiecznej bazy. To by było na tyle z mojego jakże ciekawego życia, którego nie powstydził by się sam Bruce Willis czy Sylvester Stallone, ale przejdźmy do rzeczy. 
Zjawiam się z nową historią, która zrodziła się w moim umyśle, w pociągu, w drodze do domu,  i bardzo długo czekała na urzeczywistnienie. No i w końcu się doczekała....
Mam nadzieję, że się Wam spodoba, ludziki. 
Buziaki 

Miśka

1 komentarz:

  1. Dzień dobry, ludziku
    Czekam niecierpliwie na rozwój akcji i to jak najszybciej.
    Pozdrawiam, Twoja zawsze niecierpliwa i kochająca Gocha.
    P.S. Mówiłam już, że Cię kocham?

    OdpowiedzUsuń